donderdag 7 maart 2013

3d kaart


2 opmerkingen:

  1. Hoi Jenny, ontzettend leuk dat je mijn blog gevonden hebt en ik hoop dat ik je veel inspiratie kan geven. Ik zie dat jij net begonnen bent met bloggen en ik waarschuw je maar vast: het is heeeeel verslavend hahahah! Ik ben erg benieuwd wat voor moois je nog meer gaat maken dus heb je je eerste volger binnen ;p
    Tot blogs!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jenny,
    Een tijdje geleden had ik je blog al gezien, maar kon geen volgster worden omdat je geen volgster"blok" had. Nu wel.....dus wil ik je blog ook volgen.
    Je laat hier een heel MOOI 3d-kaartje zien met een hele MOOIE randpons.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    PS zou jij de woordverificatie uit kunnen zetten, want reageren is nu erg moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen